Fyra sorter

Det blev varken två eller tre olika sorters bullar utan hela fyra ^^
Klassiska Kanel, kokos och vanilj, Nutella med mjölkchoklad&vitchoklad och sen vanliga marshanbullar..
Jag gjorde dom överdrivet stora, dels för att mamma alltid klagar på att jag vanligtvis gör "en tugga" bullar men det är så jag vill ha det :P
Dom jag gjorde den här gången blev så stora att morsan sa att hon aldrig mer kommer att klaga på att jag gör små :D

Dom med kokos bleeev sjukt jävla goda. Har aldrig ätit bullar med kokos förut men det är helt klart en ny favvo!

Jag tog bilden ifrån morsan

På torsdag blir det iallafall bullfika och thaikäk.. (Nu har jag verkligen satt in mig på att det blir thai så då jävlar ska jag ha det också ^^ )
Vi är väll hemma hos tobbe runt 9.00 skulle jag tro, skönt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0