I fucking love it

Har precis druckit kaffe och ätit lite frukt och bär, jag blandade "mango/hallon" & "blåbär/hallon" Det är väl icas frysta :P Jag hade inte så höga förväntningar på mangon - jag trodde att den inte skulle smaka så mycket faktiskt men jag är positivt överraskad. As gott ju ♥
Imorgon ska jag till Soc, träffa nån ny handläggare, känns lite drygt.. Speciellt för att det är så jävla kallt ute och sen ska jag vara där 13.15, Det är den tiden på dagen det är mest människor där - Hela väntrummet brukar vara fullt vid den tiden, varje dag! Jag har inte alls ångest :P IRONI är min vän.
Så imorgon är det alltså skit kallt, första träffen med en helt ny handläggare och as mycket folk ihop klumpade i ett "litet" rum. Ja det var länge sen jag hade handsvett men nu sitter jag här ^^. Känns verkligen toppen. Aja jag ska dit iallafall.. Finns egentligen ingen anledning att avboka, Det ger ett dåligt intryck.
Fast iofs har jag ju feber :P
Efter jag har vart där ska jag väl gå och ta en kaffe med Tobbe iallafall. Länge sen vi sågs nu så det blir trevligt :)
Det blir väl på cafe. Dom som känner mig vet hur det är. haha Jag bara måste älska mina "fobier" ^^.
Men som sagt så var det länge sen vi sågs så jag tycker att det är värt det :)

Nåväl om jag klarar mig igenom morgon dagen utan panikångest så är jag nöjd :D
Nej men seriöst det blir många utmaningar imorgon men det är väl klart att jag klarar dom galant ;)
Jag kommer iallafall känna mig VÄLDIGT duktigt - när jag har kommit hem och allt har lagt sig. Det är jag helt säker på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0