Inte vara så negativ

Har precis blandat ihop en smet för havrebollar jag har aldrig gjort dom förut och det är faktiskt skillnad på havrebollar och chokladbollar ^^ . Smeten ska få stå i kylen i 3timmar och sen ska jag rulla dom, låta dom stå över natten och sedan "rulla" dom i smält mörkchoklad imorgon (om smeten är god vill säga) sen stö över lite kokos! :) Det blir säkert gotti!!
Får se om jag tar och bakar bullar imorgon också, det börjar bli tomt i frysen på just bullar haha :P
Nej men jag tänkte ta med bullar till Tobbe på torsdag. Ja det får nog bli bullar faktiskt, jag hade egentligen velat gjort något annat.
Men jag ska iallafall både göra större kanelbullar, marshanbullar och nån annan fylling som jag inte har kommit på än :D  tre sorter är väl inte så illa eller? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0