ja men jaha

På torsdag ska man hjälpa till och flytta.. Tobbe och Erika har ju fått en ny lägenhet :)
Jag tror inte att kommer att finnas så mycket att hjälpa till med där borta faktiskt, dom ska fortfarande bo kvar på stan så dom har börjat packat och även "fraktat" över lite grejer. Det kommer väl mest vara dom tunga stora sakerna kvar..
Vi får se vad dom vill ha hjälp med! ^^ Jag har iallafall fått i uppdrag att baka något smaskens - Tobbe vill ha en banankaka som jag har bakat förut men den är så kladdig att man skulle behöva både tallrik och sked för att äta den och nu måste man faktiskt tänka praktiskt så den är helt utesluten Men nånting blir det ju såklart iallafall.

Efter flytten så kanske vi ska dra i väg och käka, får se vad jag tycker om den saken på torsdag.
Först när jag fick höra det så var jag fast besluten på att inte hänga med, nu är jag dock inte lika säker längre.. Jag menar det kan nog vara väldigt trevligt ändå! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0