Mjau

Jag hade skrivit ett långt inlägg om barn och dieter/kosthållning men raderade det och gör nu en sån här istället :P Jag får uttrycka mig någon annan dag ^^
Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - yes
2. Tror du på kärlek? - Det är lika "verkligt" som alla andra känlsor
3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - Ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? -Inte fysiskt haha ^^
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Jag antar det
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Det har jag
7. Har du nånsin älskat/varit kär i någon utan att tala om de för honom/henne? - Nja det har väl alltid kommit fram
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nä, inget som jag vill göra dock
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Om jag visste det så skulle det inte vara hemligt ;)
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej
Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Nej, har jag smygit ut? hm
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Ja
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - jo
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej men det skulle kanske vara skoj
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Tror inte det
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? -Nej men jag skulle vilja haha :D
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja som hastigast
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - No!
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? -Ja ^^
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Suger? nej men jag tycker att den är fuck't up
Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - Det gör jag
2. Är du glad? - Jag är alltid glad
3. Är du fundersam? -Man blir det
4. Är du uttråkad? - Ja annnars hade jag nog inte skrivit det här
5. Är du tysk? - Inte sist jag kollade
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nej dom har aldrig vart det.
7. Gillar du någon just nu? - Jag gillar folk men ingen mer än andra.
Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 15.05
2. Namn? - Ida Martina
3. Vart bor du? - Västerås
4 Hur många barn vill du ha? - För många
5. Vill du gifta dig? - Neje
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Minns inte haha ^^
7. Har du ätit sushi? - Nej :P
8. Favoritglass? - Just nu är det gammeldagsvanilj som jag lägger ner eget godis/kakor i haha
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? -  1, + 2 olika musli - Det är det fan ingen som äter ju ^^
Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - yes

2. Tror du på kärlek? - Det är lika "verkligt" som alla andra känlsor

3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - Ja

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? -Inte fysiskt haha ^^

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Jag antar det

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Det har jag

7. Har du nånsin älskat/varit kär i någon utan att tala om de för honom/henne? - Nja det har väl alltid kommit fram
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nä, inget som jag vill göra dock

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Om jag visste det så skulle det inte vara hemligt ;)

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej

Tio Har du nånsin

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Nej, har jag smygit ut? hm

2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Ja

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - jo

4. Har du hoppat bungy jump? - Nej men det skulle kanske vara skoj

5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Tror inte det

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? -Nej men jag skulle vilja haha :D

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja som hastigast

8. Har du nånsin gått på bio ensam? - No!

9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? -Ja ^^

10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Suger? nej men jag tycker att den är fuck't up

Tio Känslor

1. Saknar du någon just nu? - Det gör jag

2. Är du glad? - Jag är alltid glad

3. Är du fundersam? -Man blir det

4. Är du uttråkad? - Ja annnars hade jag nog inte skrivit det här

5. Är du tysk? - Inte sist jag kollade

6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nej dom har aldrig vart det.

7. Gillar du någon just nu? - Jag gillar folk men ingen mer än andra.

Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? - 15.05

2. Namn? - Ida Martina

3. Vart bor du? - Västerås

4 Hur många barn vill du ha? - För många
5. Vill du gifta dig? - Neje

6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Minns inte haha ^^

7. Har du ätit sushi? - Nej :P

8. Favoritglass? - Just nu är det gammeldagsvanilj som jag lägger ner eget godis/kakor i haha

9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? -  1, + 2 olika musli - Det är det fan ingen som äter ju ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0