sweet ^^

Jag har verkligen vart super trött hela dagen. Blä! Jag har av nån dum jävla anledning börjat vakna mycket tidigare på morgonen - helt av mig själv. Imorse vaknade jag innan halv nio och jag kunde absolut inte somna om. Känner mig lite små hängig också, halv febrig typ men det kan ju vara för lite sömn bara.
Imorgon kanske jag ska hem till min moster för att hon fyller år. Jag ska försöka hänga på dit, beroende på hur jag mår imorgon vill säga och speciellt efterssom jag inte har träffat henne sen sommras tror jag?!
Ja, jag får väl se hur jag känner imorrn helt enkelt.
Jag vill men det är saker som talar för och saker som talar emot :P guess what ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0