what to do

Haha jag kunde såklart inte låta bli att ta en bit kladdis idag ^^
Den var verkligen as god så ja, jag berömmer mig själv :P

Imorgon kommer Daniel och Lion hit för en fika och gissa vad - LION har tagit några STEG alldeles själv idag. Utan att någon höll i honom eller något sånt. Så fint ju :D STOR pojk nu!

Mamma var nere på stan idag och kom hem med två semlor ifrån chantal. Jag får ta och äta min imorgon istället för idag, den kommer dock inte vara lika god det vet jag ju - vispad grädde dagen efter brukar inte vara gott iallafall men nu är klockan så mycket och det är alldeles försent för att äta något sånt! Tråkigt men jag får nästan aldrig fika i rimlig tid så då struntar jag hellre i det. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0