Bullmamma

Gosh, jag har bakat idag IGEN det blev vaniljfyllda bullar och äppelkanel bullar :P
Sen så står det frukostfrallor i i kylen, dom måste jäsa under natten och sen har man bara in dom i ugnen på morgonen :) Mysigt med nybakt bröd. Jag är en riktigt bullmamma utan barn - but I like it
Jag tror inte att ni missade det men jag bakade ju kanelbullar här om dagen också. hiih ^^
Men det är roligt att baka tycker jag + att det är uppskattat så det är alltid roligt
Mitt Kvälls fika
Apelsin, äppelskivor i ugn med kanel och kvarg

Vaniljbullar

äppelKanel

Det doftade verkligen ljuvligt i hela lägenheten av vanlijbullarna, sjukt!
tyvärr så ser inget lika gott ut på bild som i verkligheten :(




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0