Den här dagen

Började precis som gårdagen slutade. Hell yeah.
Huvudvärk och kraftigt illamående. Magen är SJUKT uppsvullen och hård. Det ser ut som att jag skulle ha svalt en ballong  och det känns även som det :P Har ni sett en mans väldigt hårda "ölmage" nångång? Den ser exakt ut som det. haha! Nej fyfan det känns som att den kommer sprängas.
Jag klarade mig undan att kräkas igår kväll/natt iallafall så det är väl skönt ^^
Lite ovant att se magen "pressas" mot tröjan. Vanligtvis så går magen "innåt".
Haha jag skulle antagligen se ut så här om jag var i femte månaden, känns lite konstigt att vara så här "tjock".
men det känns faktiskt okej att se ut så här just nu efterssom jag vet att jag inte ser ut så här egentligen utan att den bara är i "obalans."
Men den gör ont :(
idag tänker jag bara ta det lugnt, sitta med värmekudden och hoppas på det bästa.
Jag ska försöka äta något lite senare.. Det kommer antagligen att vara väldigt svårt för att jag mår så illa och nu när magen är så svullen och hård så känner jag mig överdrivet mätt samtidigt. :S
Aja det är söndag iallafall inte för att det spelar någon roll egentligen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0