Don't tell me that I dont eat

Jag gick upp till Ica och köpte godis ändå, extra pris och allt ju :P
Det här har vart en jävligt onyttig helg. Jag har nog inte ätit en enda nyttig sak faktiskt..

Och jag har gått upp nästan ett kilo och mer kommer det ha blivit till imorgon.
Jag kommer inte länge stå kvar på samma "kiloklass". Man går ju alltid upp och ner i hg men imorgon kommer jag att få se 6:an, det var så länge sen men det kanske behövs också. Om jag gottar till det lite extra ikväll så kanske jag tom får se 7:an imorgon.
Om några veckor kanske jag får se 40? Vem vet. Jag kommer iallafall gå upp i vikt.

Imorgon ska jag inte äta något snacks men vi ska väl kanske äta ungspannkaka så det blir ju inte direkt nyttigt då heller. :P
Jag saknar Lion :( förhoppngsvis så får man träffa honom i veckan ♥
Det känns redan som att det var jätte länge sen man träffade honom men han utvecklas ju lite varje dag så man missar väldigt mycket på bara en vecka :( Han kan redan ta några steg alldeles själv?!!
Sen så sa dom på bvc att han har inlärningsförmåga som en 11månaders pojk. Eller var det att han var lika utvecklad? Nånting var det iallafall och jag är en riktigt stolt faster!
Jag är så jävla glad att man står sina bröder så nära också att man faktiskt träffar dom nästan en gång i veckan.
Alla har ju inte den kontakten med sin familj att dom har det "behovet" och vill träffas rätt ofta.
För några år sedan så skulle jag väl aldrig gissa på att jag skulle träffa dom så här ofta ändå.

Nu har jag skrivit av mig om allt och verkligen ingenting, nu blir det wallander. Bye







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0