???

Det är döden bakom varje krök..
Jag kan inte sluta tänka på det, men hur fan skulle jag kunna göra det?
Det finns såklart med hela tiden men vissa dagar är det starkare än andra, man ser nånting på tv och minns..
det blir som ett slag i ansiktet, som att man precis i den sekunden fått samtalet - samtalet som kom att förändra hela ens tillvaro. Man går igenom hela samtalet i huvudet och man inser att ett liv ryckts bort.
Jag saknar honom hela tiden. Hela, hela tiden.. Min underbara älskade vän ♥ mitt allt - för att vara precis.

Det förändrade mig men nu försöker jag att uppskatta varje sekund jag spenderar med mina bröder, med min mamma, lion - hela min familj. Det är många som ingår i den skalan faktiskt, inte bara blod och biologiska familjemedlemmar, nej många fler och jag försöker stanna upp och uppskatta dom.

Min mamma är verkligen en riktig klippa. Jag är så tacksam och glad över att just hon är min mamma.
Helt ärligt så är hon den bästa mamman man kan ha ♥ love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0