food

Så där då har man precis käkat - pommes, filé med curry, tomat, gurka och majs :)
Gott var det.

Jag pratade med vårdcentralen och fick en tid på måndag 10.30.
Jag ska väl bara kolla lite värden. jag har också tänkt att be min läkare att sänka min dos på ångest/sömntabletten.
Det är en ganska stark dos + att den inte har någon skåra så jag måste stå med kniv för att dela den i mindre bitar. Känns ju nice.
Idag ska jag försöka att bara njuta av dagen så gott det går. Idag är det ju fredagen 13.one och jag blir lite paranoid av det haha! nej men jag är alltid paranoid :P
Men bröstet känns konstigt, tungt på ett annolunda sätt så jag nojjar upp mig och då blir det väl inte direkt bättre.
Andningen känns också cp, men jag vet ju att det inte är någon fara, sånt som händer..
Jag är en riktigt hypokondriker haha!! ^^

Ni får ha en bra fredag :) jag hoppas att jag överlever dagen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0