ge mig sinnesro

Jag vill bara vara "normal". Jag vill bli "normal". Jag orkar inte vara så självdestruktiv, det är som ett långt och utdraget jävla självmord. Jag orkar varken psykist eller fysiskt. Frågan är väl hur man bryter ett mönster?
Jag vet inte hur man gör. Jag behöver fixa min hjärna först! Först det mentala och sen får man ta det fysika.
Det funkar ju inte om man gör tvärt om.. Det spelar ju ingen roll om man fixar den först - det andra är ju kvar och plågar en lika mycket ändå.
Idag har vart en jävligt jobbig dag, rent psykist. Imorgon kommer inte att bli så mycket bättre heller.
Det känns som att jag får ta konserkvenserna ifrån idag, imorgon. För mig är det konsekvenser - antagligen "någonting bra" egentligen men det kommer bara vara så jävla jobbigt.
Jag vill bara dra nå stort över mig och ligga där nästa år. Kan jag det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0