har ingen aning ju

Jag har haft ångest hela dagen och min medc har inte fungerat :(

Jag har ingenaning om vad framtiden har att erbjuda, hur mina dagar kan komma att förändras..
Det skrämmer mig så otroligt mycket.. Det känns bara inte rättvist
Jag vill inte. Jag kan inte.
Har jag sagt att det ser helt oklart ut?

Ja jag vet inte men på ett eller annat sätt så kommer det att bli en förändring.

Idag var morfar och E här, det var trevligt men jag kunde inte fokusera alls. Det var liiite jobbigt och värre blev det när röksuget sattes i gång. Men jag tycker verkligen om att träffa mina morföräldrar, eller ja hela min familj faktiskt :) Kärlek


När dom hade dragit kändes det lite bättre så jag och morsan drog till bibblan - jag lånade en bok med bara choklad recep ♥ och en annan recept bok :P
Handlade lite matvaror och sen blev det mat, det kändes skönt att käka :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0