hey man - är det bullfika?

Idag har vart en helt okej dag. Jag har bakat bullar :)
Det blev dock bara en halv sats för att jag inte orkade gå till ica och köpa mer mjöl och mjölk.
Jag skulle ju egentligen ha bakat frukostfrallor och skorpor men det får helt enkel bli morgon eller så :P
Men det blev iallafall 41st
Några utav dom innan gräddning
Pärlsockret var tydligen slut så jag fick använda Julströsslet ifrån Paris :P
Min kära bror och hans flickvän köpte det i Paris till mig :) så snällt
Det är olika former och färger, typ julgranar och massor :P
Sist men knappast minst, BULLFIKA :D bestånde av grönt tea och kanelbulle ^^
Dom blev jätte goda iallafall, nam nam nam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0