Hm

Jag var ju på möte på soc vid ett, på bussen hem var jag nära på att börja gråta
Det är inte så kul att sitta och lyssna på att man kan dö när som..
Nu är jag iallafall tvungen att ringa läkaren för att kolla upp mina värden och så så fort som möjligt.
Ja, det kanske är bra att kolla dom.
Som sagt är att jag vet att saker och ting kommer att förändras. Jag känner mig ganska värdelös just nu för att jag inte är korkad nog, för att jag är tillräckligt smart att veta om alla risker men jag kan fortfarande inte ändra mig. :/
Jag skäms.. Samtidigt som jag är rädd. Ibland blir jag faktiskt rädd för min hälsas skull.
För den som inte vet vad fan jag snackar om, bra. det är inte värt att veta. Jag ville bara skriva av mig men jag kan fortfarande inte skriva varför jag är rädd eller varför det finns en risk att min kropp kan stänga av sig själv.
Jag vet inte om jag kanske borde prata med mina bröder om det här, mamma tycker det. Men jag vill inte att dom ska oroa sig eller tänka på det här.
Jag vet redan hur illa jag gör min mamma och hur maktlös hon känner sig. Jag får så jävla dåligt samvete för jag vill verkligen inte såra henne, vilket jag gör - Varje dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0