I'm fine, my body is fine.

Jag ska nog sluta äta ångest/sömntabletterna.
Jag har fått små rykningar i kroppen den senaste tiden och även fast det inte står som en biverkning på fass så antar jag att det är tabletternas fel.. Dessutom så blir jag mer orkeslös och får mer svindelskänslor (som att jag ska falla ihop, vilket är en biverkning) Skit störande att få det 70tusen gånger på en dag.. Nåväl jag får helt enkelt hantera att jag inte kan sova istället, jag menar det kan jag ju ändå inte göra när jag känner att någonting ikroppen är fuck't up...

På söndag blir Lion 9månader.. Fan vad tiden har gått fort, nyss var man faster till en nyfödd liten sparv och snart är han ett år?! whata hell. Han ska ju vara bebis förevigt hade jag tänkt :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0