imorgon

gäller strikta regler som måste följas, inga om och men och absolut inga "sen".
Nej imorgon är en ny dag som ska klaras av galant :)
hur jobbigt det än kan vara så kan man inte hålla på så här. Jag vet det men varför ska det vara så jävla svårt?
Nej jag ska klara av det här - själv! Det ska gå bra, det måste gå bra. Det bara är så.
Jag orkar inge mer, varken fysiskt eller psykist.
Jag är som en dator med virus men jag vill ju bara vara normal
Det här är inte normalt. Ingenting utav det. Bara jag klarar av EN dag, så har jag klarat av en dag och då är det bara en dag till och en till och en till osv men tillslut så kanske kampen inte är lika svår.
Om jag misslyckas nån dag så är det väl bara att försöka på nytt dagen efter? eller?
En dag i taget!
Ja just nu känner jag mig motiverad, vi får väl se hur jag känner imorgon ;)
Ja jag vet att det kommer ta lång tid och att det kommer vara så jävla jobbigt och svårt
Men jag vill verkligen försöka iallafall, om man inte försöker så är det bara att gilla läget och sedan lägga sig ner för att dö,typ - ni förstår vad jag menar

tack för mig, vi hörs imorgon :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0