Lista 1

  • Vilken svordom använder du mest? K*k
  • Äger du en iPod? Nej
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 09.00
  • Hur många resväskor äger du? Ingen
  • Använder du flip-flops? Nej
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Mest Ica
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Sunes Sommar
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En ny mobil ;)
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Haha mja :(
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Yes
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag har ingen
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Bra fråga
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Kan ha hänt :P
  • Vad åt du till middag senast? Broccoli, Filé och lite purjo
  • Använder du huvtröjor? Ja ibland kryper jag ner i en.
  • Kan du vissla? Det kan jag
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, det gör dom säkert.
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 021
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Jo och jag gör det fortfarande ^^
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Erikslund, men stoleken vet ja inte
  • Hur många syskon har du? Jag har 3 bröder <3
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Jag är blyg inför alla
  • Äger du några band t-shirts? Hm jo jag tror att jag har kvar en gammal HIM t-shirt
  • När flög du senast? Har aldrig gjort det, fysiskt :P
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6 st
  • Läser du för skojs skull? Jag försöker
  • Pratar du några andra språk? Engelska
  • Diskar du din egen disk? Det händer att jag diskar, ja
  • Har du gråtit offentligt? Ja
  • Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? haha nej, eller jo när det gäller mat och bakning
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej
  • Kan du kasta macka? Nej
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
  • Vad har du med dig in på bion? ingenting alls
  • Vem var din favoritlärare och varför? Stefan på högstadiet
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Nopp
  • Vad har du för väder? Uppbehåll`?
  • Har du en blogg? Jag antar det
  • Gillar du att flyga? Vem vet
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? ??
  • När sov du senast på golvet? I höstas :P I köket, under ett bord
  • Vilken är din favorit drink? Har ingen
  • Gillar du din boende-situation? Det gör jag väl
  • Vilken är din mammas hemstad? Västerås
  • Din pappas hemstad? Västerås
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Ingenaning, jag fungerar aldrig
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Knappast
  • Vilken är din favoritfrukt? Clementiner
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Idon't know what to say. Nej då det gör jag inte.
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 23
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ?
  • Tror du på liv på andra planeter? Yes I do.
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Minns inte
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Man måste tro på Gud för att tro att "den" har ett kön
  • Vad var det senaste du åt? Ett digistivkex
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ingenaning, vi har pratar om det men jag minns inte.
  • Gillar du senap? Jag tror det
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Det gör ingenting om jag dör" haha
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja det tror jag
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Vem vet
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej inte ifrån just Ebay
  • Tycker du om att krama folk? haha nej
  • Skulle du säga att du är trendig? knappast :P
  • Äger du en digitalkamera? That I do
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen :)
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja ibland
  • Tycker du att du är attraktiv? Nej
  • Vad är du allergisk mot? Katter och hundar
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Det skulle jag antagligen ha fått, om jag hade ätit det vill säga. Men jag försöker att ge andra dåligt samvete när dom äter kött :D
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jag vet inte vad dom hade hittat på


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0