Men seriöst

Efter att ha haft en hel helg fylld med socker så kan jag ju bara säga att det märks.. Det kryper i kroppen och humöret känns inte så jätte stabilt. Idag blir det ju socker fritt och det är inte direkt okej för min kropp tydligen :P
Klockan är bara fyra och jag har redan hunnit äta frukost,middag och ett mellanmål. Det har blivit ganska mycket frukt och grönt (vilket egentligen är bra) men jag hade nog hellre ätit ungspannkaka med sylt,grädde,glass eller äppelmos :D istället blir det knäckebröd och blodapelsin som "extra gott" ^^
Men å andra sidan så är det mycket bättre att man äter riktig mat och käkar frukt istället.
Det ger ju riktig näring istället för helt tomma.
Allting kommer ju stabba sig inom ett par dagar.

Nej ska man ta sig ett bad kanske? ja kanske det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0