Natti natti

Sådär ja, i morgonbitti ska jag baka "kärleksrutor". Jag hade totalt glömt bort dom konstigt nog
Det är ju ändå en kär favorit :) Morsan kom på att man kunde baka dom och det tycker jag verkligen.. hiii!
Har allting hemma också :D
Jag har målat naglarna och fixat ögonbryna lite smått här ikväll då jag vill se relativt fräsh ut imorgon.
Jag tycker att naglarna gör en stor skillnad, jag känner mig iallafall bättre direkt.
Och då jag knappt gått ut sen nyår så har det bara inte blivit av men nu så :)
Kroppen mår inte så jätte bra just nu så jag ska försöka sova iallafall men det lär inte gå då den skakar som ett asplöv.. Den brukar inte direkt bete sig så här men jag får stå ut :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0