poängtera?

Jag vill bara poängtera att när jag skriver onyttigt så menar jag "mycket" godis/fikabröd.
Jag anser inte att jag är onyttig om jag äter EN chokladbit eller glass utan det är när jag äter lite mer av "det goda". :P
Jag har försökt att inte äta så mycket frukt den här helgen för att jag låg och kräktes mellan 05.30-9.30 natten till lördagen -ingenaning om varför, det kan ha vart mjölken kanske? (i vanliga fall äter jag jätte mycket apelsin om dagarna men jag har inte vetat om det kanske blir "för surt" för magen )men därför har det blivit lite ur balans också..
Det känns skönt för imorgon ska jag återgå till det normala igen.
Det är det jag mår bäst av och det är de jag mår bra av. Lite struktur.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0