Sådär, jag kom nyss hem ifrån stan. Jag träffade Erika för att lämna hennes jacka och hämta min sko och halsduk.
Det var inte bara jag som blev av med saker på nyår. Jag ska spärra min mobil sen så blev jag av pengar men den dumma jäveln som tog det tog inte alla pengarna.. Hm trodde personen att jag inte skulle märka det eller? Aja det är som det är och jag är glad att jag la ut pengar innan jag drog dit i lördags.
Känns skönt att fått det gjort iallafall även fast jag inte hade någon lust att gå ut idag. :P
Jag känner att min kropp behöver energi dvs nånting att käka men jag är verkligen inte sugen på något? :o
Typ första gången på as länge som jag inte är sugen. Men jag tror att jag ska lägga mig i badet för att få lite värme och sen ta en frukt kanske.. Jag har redan käkat mat idag :) kisses and hugs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0