Så där då

Igår blev det en trerätters middag hemma med mamma, as gott :)

Vaknade upp imorse med en chipspåse som sällskap, min ena sko är borta, min mobil är borta. Yeey..
Jag drack bara en flaska vin men jag är en lättviktare och inte van med alkohol, så nånstans innan tolv tappade jag minnet och allting annat tydligen. Morsan säger att jag bråkade med nån snubbe vid busshållsplatsen också? Eller ja att jag har sagt det :P Jag fick dock med mig en jacka hem?! som inte är min utan Erikas och jag får inte tag på dom då min mobil är borta så nu har jag inga nr. Den enda anledningen till att jag vill ha min mobil tillbaka är för alla inspelningar av Fredrik, när han sjunger. Dom kan jag liksom aldrig ersätta. TUR jag kollade nyss i mina mappar och jag har vart så smart att jag har fört över dom till datorn <3 Hade gått under annars, seriöst.
Ja jag har skrivit på fb iallafall så hon vet att jackan är här. Jag får dra ner på stan och lämna den när dom har vaknat. Hoppas att ni hade en riktigt bra dag igår :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0