Stackars mage :(

Imorgon tänker jag gå tillbaka till mitt vanliga ätande. Det jag gör nu protesterar magen av. Jag har mått illa hela dagen och middagen kom upp :/ Det kändes verkligen som att jag hade blivit mat "förgiftad" och kollade snabbt utgångdatumen men allting var fräscht. Ja jag vet så klart att det jag åt ändå kan ha vart dåligt men ja jag vet inte.
Jag sitter här i soffan och verkligen försöker att "ta det lugnt" och slå bort det faktum att det vill upp, att det är på väg. typ iallafall. Att gå ut och röka är knappast möjligt ;P
Nåväl, det känns inte hälsosamt att käka så här och det är inte snällt mot magen så imorgon blir det nya tag. :)
Back to normal. - Det blir bra.
Hoppas att jag får mycket sömn inatt och att det inte blir som sist. Phu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0