Stulen lista ;)

Favoriter
Varm dryck:
Kaffe

Kall dryck: Vatten
Alkoholhaltig dryck: Vitt vin

Drink: Jag dricker inte det så jag vet inte haha :P
Pålägg: Röd paprika
Grönsak: Paprika och körsbärs tomater

Frukt: Helt klart clementin
Bär: Blåbär och hallon
Krydda: Sallatskrydda och curry
Godis: Det mesta

Snacks: Olw chips

Choklad: Vitchoklad
Ost: hushållsost och gräddost
Sallad: En ren sallad
Tårta: Choklad med mocca :)

Bakverk: Semla, alltid semla :P
Sås: Det måste vara gräddsås
Glass: Choklad
Snabbmat: Max green burger
Flingor: hm är "start" flingor?
Pizza: Fryst ifrån dr otkeer. alltid fryst, pizzerior misslyckas fan alltid

Naturgodis/Nötter: valnötter
Soppa: Rotfrukts soppa .
Brödsort: Knäckebröd eller formbröd
Utländskt kök: fyllda paprika :)

Jag var uttråkad :P Jag vill gå ut på en promenix men jag är så jävla lat.
Trött trött trött
Dessutom så jag på shopping humör men jag hittar inget online och ta mig ner på stan är alldelses för anstängande haha :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0