li i i i i fe

Vad bak sugen jag är, eller städa kanske? Varför kan jag aldrig bli det på dagen istället för kvällen?
Jag har iallafall tagit sista "dosen" av min medc för dagen och ska sova snart har jag väl tänkt :)
Nu vet jag hur jag ska ta min medc utan att slockna. Jag delar helt enkelt upp EN tablett på fyra delar och fördelar upp dom under dagen. Tar jag en hel eller en halv så somnar jag som sagt och det vill jag inte göra på dagen. Vilket är helt okej då jag ska ta 1-3 hela tabletter om dagen :P
Jag blir lite lungare och jag sover bättre på nätterna nu iallafall.

Jag har inga nyårslöften men därmot så har jag en massa delmål som innefattar väldigt, väldigt små (men anstängande saker för mig) förändringar. Normala saker som är inprentade i en männskas hjärna.. Fast på mig ramlade det bort nånstans på vägen. Jag har inte heller satt upp när jag ska börja försöka eller när jag ska ha fixat det. Det får komma smått och när jag känner mig redo helt enkelt.

Fan vad skönt det ska bli att sova, jag har längtat sen jag vaknade haha.
Jag tycker att det är jobbigt att behöva ställa klockan på nio varje dag endast för att sträcka sig efter vatten glaset och en tablett för att sedan somna om och vakna en timme senare. Men det är en väldigt liten sak, när jag vet att dom verkligen hjälper och det är den viktigaste saken på hela dagen. Det är ingen tablett jag tar för min psykiska hälsa utan det är en tablett jag tar två gånger om dagen. 4mg på morgonen och 8mg på kvällen. Det är ett fysiskt problem och därför är dom viktiga och även att jag tar dom samma tid varje dag.
Skönt bara att man inte behöver ta dom i samband med mat. Hade aldrig kunnat äta klockan 9.00 och 20.20 (Y)


Jag vet faktiskt inte varför jag skriver om såna här saker egentligen men fingrarna går automatiskt över tangenterna och skriver helt av sig själva, dom är mycket smarta ;) Nej men det här är mitt ställe där jag kan skriva och ingen behöver egentligen läsa det så här sitter jag nästan varje dag och skriver en massa skit.
Fint va?

Imorgon måste jag iallafall ringa soc och lämna ett meddelande, berätta att L inte kan nå mig på mobilen så hon blir tvungen att ringa mig när hon har kommit tillbaka efter semestern.. Jag spärrade mitt kort idag, så nu är det gjort. Loove.

Ha en fin fin kväll vetja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0