Utmärkt

Ångesten för mobilen har precis kommit. Jag fick hem ett nytt SIMkort idag men jag känner mig ledsen inför mobilen faktiskt och ännu ledsnare blir jag över att jag inte har råd att köpa en ny just nu.
Jag får försöka Jfixa det på något sätt..

Shit klockan är ju fan bara nio och jag kan knappt stå upp för att jag är så trött?!
Jag försökte ta en promenad idag men den fick bli super super kort då jag verkligen inte orkar.
Jag vet inte vad jag ska göra om dagarna för att få mer energi, jag är likssom 22år och borde inte tycka att det är ansträngande att gå typ en halv meter. Jag sätter mig i soffan och reser mig bara när det verkligen behövs haha.
Nej jag tänker nog gå och sova snart, imorgon ska jag kliva upp när klockan ringer för att ta en promenad till Lidl i rimlig tid.. Dom har nämligen en jätte fin våg som jag vill ha. Morsan har ju en men den jag tänkte köpa ser inte lika tråkig ut :P
Jag är sugen på att spela Sims också men datorn har gått och segat ner sig så det känns bara tråkigt om saker och ting skulle gå segt i spelet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0