23/7 Ett helt år har gått

Idag är årsdagen, ett år har passerat sedan Fredrik lämnade den här världen.
Det känns inte som det, samtidigt så gör de det då jag dagligen saknar honom så mycket att det gör ont - ibland mer och ibland mindre men saknaden och längtan finns alltid där. Det händer ofta att jag måste påminna mig själv om att han inte KAN komma tillbaka då det är fysikt omöjlig men ibland kommer jag på mig själv med att hoppas.
Hoppas på något som aldrig kommer att hända.
Jag saknar honom så otroligt mycket bara, jag har aldrig älskat någon som jag älskade honom.
Jag älskade verkligen honom galet mycket. bokstavligen galet. ♥
Jag vill spola tillbaka tiden så att jag bara kan umgås med honom, prata. 
Jag vill fråga hur han mår. 
 
Fan vad jag saknar honom, den bästa människan jag har träffat. 
Om det nu skulle finnas en efter värld så hoppas jag att han har det så jävla bra och har kommit till sitt egna lilla paradis där allting är perfekt och han är lycklig. Ja att han skulle känna sig älskad och lycklig. 

Han både var och fortfarande är så jävla älskad! 
 
Det finns egentligen så himla mycket jag kan skriva om honom, så många sidor att det skulle täcka hela omkretsen av jordklotet men jag väljer att behålla det för mig själv. 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0