baka, baka en liten kaka

phu. Har bakat kanelbullar idag - 63st blev det :P 
Sen en äppelkaka och jag gjorde nyss cakeballs av kärleksrutor. 
Imorgon ska jag bara baka två saker till, tårtan låter jag mamma ta över :P
 
 
 
Imorgon ska jag iväg och köpa present till mamma bla, jag tror iallafall att jag har kommit på något :P
Skönt att komma ut lite.
 
Just nu så känns det lite små jobbigt att jag har möte dagen efter morsan fyller år, dvs på torsdag. 
Jag skulle egentligen ha gått dit förra torsdagen men jag stuntade i det, jag hade ju inget möte eller så utan jag skulle ju bara gå dit för att "visa" upp mig.. 
Men iallafall på torsdag har jag möte igen (har inte haft det på två, tre veckor) så jag känner väl att jag måste åka dit, ja det kan ju vara bra men jag vet fortfarande inte riktigt vad som förväntas av mig. 
Jag känner bara så jävla mycket press och hennes ord borras in i hjärnan på mig. Fan också! 
 

Nej nu blir det film och sen sooova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0