Det

man inte vet mår man inte inte dåligt över, eller?
 
Dagen började ganska dåligt men inte pga något utan jag kände mig depp direkt bara. 
Nu har det gått bra många timmar sen jag steg upp och det känns lite bättre faktiskt. Skönt. 
Dåligt bara att det känns som söndag men det är lördag :/ 
 
Känner mig lite stressad inför veckan som kommer då jag har två möten. 
På torsdag är det de vanliga mötet och på fredag har jag soc möte, ännu värre är det att jag ska på möte måndagen den 16/7 med försäkringskassan. Fan fan fan! 
Kaos i hjärnan. 
 
Jag gick på mötet jag hade i torsdags även fast jag egentligen hade velat skippat det men det gick bra, dock så skulle hon vilja träffas två dagar i veckan istället för en. Jag sa att jag skulle fundera på det. 
Grejen är att veckorna går så fort att det känns som att jag inte gör annat än att ha möten eller ja det är ju iofs sant, jag gör egentligen inget annat än att gå på möten.
 
Jag avskyr att mitt liv går på rutiner. Kontroll och rutin.. Men jag behöver kontrollen, kan inte släppa det.. inte än även fast jag vet att jag måste bli av med mitt kontrollbehov för det är ju den som gör att jag sitter här idag. 
Men om jag inte hade haft kontrollen, vart skulle jag då vara idag? Det har verkligen hjälp mig att överleva det senaste året även om det innbär att jag inte direkt har något liv så har jag fortfarande möjligheten att ändra på det, nångång. 
 
ja nångång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0