En katt som är nio år har bara vart vaken i tre..

Egentligen har jag inte något att skriva men ville skriva en rad ändå ^^
 
Måndag idag. Ny vecka, nya möjligeter. 
 
Hela morgonen låg jag och tänkte på mitt liv, hur det har vart, vad jag har gjort och hur jag har kännt.
Även jämförelsen på hur jag känner idag och hur jag kände då.
Kom fram till att det är en stor skillnad. Jag kände mig sjukare förr (flera tusen år sedan) och jag känner mig relativt frisk idag iallafall jämförelsevis. 
 
När jag ser över mitt liv, så ser jag att det folk har sagt är sant.. Jag är och jag har alltid vart självdestruktiv.
Det har bara utspelat sig i olika fomer.Men vad det betyder är jag osäker på, betyder det att jag har straffat mig själv för något som sitter undermedvetet?
Nej det tror jag faktiskt inte men jag undrar ändå hur det har kunnat blivit så och varför jag har behövt det.
Någon logiskt förklarar vill jag faktiskt ha! 
Jag vill även lära mig att leva utan det.. 
 
men idag känns som en bra dag och jag är på ganska bra humör  :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0