Jag

Slits mellan ångest och ångest. same shit men över två olika saker.. 
Frågan är vilken man ska ge med sig, vilken ska man försöka tysta ner?

Det är faktiskt svårare att ha ångest över båda än att ha dubblet för bara en sak.. haha weird.
Aja new day tomorrow.
 
 
Wiie dom närmaste två dagarna kommer jag att få baka, baka, baka :) Morsan fyller år på onsdag men vad fan jag är lite sen så jag har inte kommit på vad jag ska köpa och hon vägrar att säga en enda grej hon önskar sig. "jag vet inte" "men jag önskar mig ingenting".. Fan vad jag hatar när folk säger såå. 
 

Nej nu ska jag fortsätta kolla på United States of Tara och sen ska jag slänga ihop nån scones till morsan :) 
Imorgon blir det nog bullbak :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0