Om vädret vill

så blir det att åka ut till stugan imorgon med familjen (Tobbe, Daniel, Lion, mamma och erika tror jag)
Det skulle vara skönt men just nu känner jag mig lite osäker :P men jag följer iallafall med om självkänslan låter mig gå ut ^^ 
Dessutom så skulle det vara skoj att plocka lite bär och stoppa i frysen ^^
Jag är en fånge i min egen kropp. Nej inte riktigt men ibland så känns det som det. 
 
Nåväl, det skulle iallafall vara rätt skönt att komma ut dit, känna frisk luften i en skön miljö. 
Jag gillar att vara där, det är så avslappnat och mysigt en helt annat känsla än vad jag får på hemma planen.
Här känner jag mig så stel och bekvakad typ.
Aja som sagt så får jag se hur det blir, bussen går iallafall vid elva imorgon tror jag så man behöver ju inte gå upp tidigt eller så. 
 
 
Äkta Jelly beans, Jag fick 600g (50 olika sorter) 
när jag fyllde år så nästan hela är kvar :)
Min nya favorit - knäckebröd med keso,tomat, tacosås och en heldel örtsalt och svartpeppar ;)
Jag är helt beroende av dom. Nom Nom Nom 
 
Nej nu ska jag ta ett bloss och sen ska jag fixa morgondagens frukost 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0