det stör mig

jag blir irriterad när jag tänker på läkarmötet igår.
Hon vill att jag ska börja med antidepp och äta mina ångestdämpande.
När jag sa att jag inte vill ta medc så puschade hon på och sa att jag är tvungen.
jag tänker inte göra det iallafall, jag blir ju helt nockad av mina ångestdämpande. Det tar flera dagar innan jag blir människa igen och det är efrer en 1/4 dos och nu vill hon att jag ska ta dom varje kväll? vadå är det meningen att jag ska ligga i sängen och inte kunna ta mig upp för att "må bättre". nej tack, jag har hellre energi oich mår halv dåligt psykist" än att må skit rent fysiskt..
Jag vill inte ta medc och därför tänker jag inte göra det heller! så tack men nej tack,
kom med något konkret istället! jag har själv skapat ett monster i mitt psyke så det måste gå att sudda ut det utan tillsattser..
rörigt jävla mobil inlägg.. hej!
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0