Fryser

Fan vad kallt det är. usch!
Idag är en mycket bättre dag än vad det var igår.
Ja vaknade lite innan åtta, käkade frukost, duschade, vågade håret lite och sminkade mig.
Känns bättre :)
Fan vad känslig jag var igår, mådde verkligen kasst och allting såg så svart ut men idag mår jag bra och det är så jävla skönt faktiskt!
Så nationaldagen idag då, jag anser inte att det är något speciellt då Svergie inte direkt har något att fira.
jag är inte stolt. Ja man kanske inte ska klaga då Sverige har det bättre än så många andra länder men
folket är falska, lata och ynkliga. Vi sitter på våra feta arslen och klagar på politiken och systemet men ingen vågar ställa sig upp för att försöka förändra och påverka, det är något folk iallafall gör i andra länder när dom är missnöjda. Jag är inte bättre själv :)
Men iallafall så hoppas och att det blir lite varmare och att det blir en fin dag och att känslan av lite glädje håller i sig. Hur mår Du idag? JAG MÅR BRA IDAG :) haha ja, jag måste skriva det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0