happy

Idag fick jag pengar, så jävla skönt! 
Det första jag gjorde var att gå och handla lite nödvändiga saker på ica, har faktiskt små längtat.:P
 
Bröd
Russin, nötter, torkad ananas
Torkade Jordgubbar i lösvikt
Vindruvor och nutella.
Yoghurt, kesella och keso. 
och kattmat, mjuktbröd, frysta hallon och mandelArom
 
Tänkte strax betala räkningarna så har man det gjort, bättre att göra det så fort som möjligt än att skjuta på det. 
 
Imorgon då? Tobbe skickade ett mess för en stund sen, han är ledig imorgon och vill dra ut till stugan
men jag vet inte riktigt om jag hinner då jag ska till "sjukhuset" imorgon en snabbis runt ett.(Sen hade jag tänkt att dra till maxi och handla då ica på bäckby inte har ett skit. Drygt)
Fast det hade ändå vart jävligt skönt att komma ut till stugan en stund och bara ta det lugnt. 
 
Aja får se hur jag gör, jag vet inte ens hur bussarna dit ut går imorgon och jag vet inte heller om tobbe hade velat åkt tidigare. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0