Kul

eller inte. Orkar inte!
 
Jag vill ut! Avundsjukan river lite i bröstet. 
 
Morsan ska gå till erikslund och jag vill väldigt gärna följa med men jag får inte. 
så jag får helt enkelt sitta inne, hela jävla tiden! högst gå tll ica. Har haft gå förbud i 3 jävla veckor nu. Det kommer hålla i sig hela jävla sommaren så det blir ingenting för mig, inget vattendrag, inge powemeet.. inget överhuvudtaget. 
Åh jag är så trött på skiten, jag blir så jävla ledsen. 
Jag är fysiskt frisk men jag får inte gå? 
 

Jag måste tänka på hjärtat även fast jag inte har något som helst fel på det? 
"inte nu nej men det kan förändras på två sekunder"  (har en sjuksköterska + andra verklien den befogan att förbjuda någon något? )
ÅH fml, förlåt men jag är bara sur, irreterad och ledsen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0