Oj

 

Vad nöjd jag är. Den här dagen har vart riktigt underbar! 
God mat, trevligt sällskap och underbart väder. 
Lite halv tråkigt att timmarna bara flög i väg hehe. 
Inte en enda gång ville jag åka hem och det är en sak som aldrig händer. :)
 
 
Dagen spenderades i stugan med Elisabeth, Morfar, Mamma, Linda, Daniel, Lion och Tobias :)
 
Just nu ligger jag helt utslagen i soffan, Underbart trött ^^
Blev att kliva upp tidigt, käka frukost, duscha, fixa, en sväng till ica och sen bussen ner till station.
(Jag, mamma och Tobbe tog bussen dit, vi har aldrig gjort det förut men det gick jätte snabbt och det var riktigt smidigt faktsikt.)
 
 
Jag längtar efter min säng så jag ska nog gå och sova snart, det är en dag imorgon också :P
 
Men som sagt så har den här dagen vart riktigt bra och den hade nog inte kunnat vart bättre ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0