vad prioriterar du?

Idag kommer världens bästa pojke hit :)
Alltid lika roligt när Lion kommer på besök!
Men jag är lite illamående faktiskt. Jag bakade kakor med russin och nötter tidigare idag . nom nom.
Bara ett problem och det är att dom alltid blir för söta men det går inte att komma undan ifrån.
Igår bakade jag mandelbiskvier och kolakakor, nu är kakburken full igen och jag tror att dom blev halv bra iallafall.
Men kola kakorna blev nog inte lika bra som vanligt. Jag råkade följa ett annat recept, det var dessutom ett dubbel recept så det blev sjukt många kakor och dom varken såg eller luktade likadant.
Mamma sa att dom blev goda men jag tror inte riktigt på det den här gången.

Aja jag sitter iallafall och väntar på den lilla knotten, vädret tillåter utomhus lek idag så det är väl bara att passa på. mycket roligare nu när han är äldre och faktiskt kan gå ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0