Är jag vuxen nu?

I Fredags fick jag en kallelse för att göra ett Cellprov. Det är en kallelse man får när man ska/har fyllt 23år och är kvinna.
Så jag börjar bli gammal? :P
man ska iallafall ringa sin barnmorska för att boka tid, så får man gå på en gynundersöknig så jag antar att jag får ta och ringa dit någon dag.
Jag undrar om jag börjar bli sjuk kanske? Kroppen har vart konstig i två dagar nu.
Började med att jag vaknade halv elva igår, fast jag typ somnade runt elva på söndagkväll :S Annars brukar jag somna mellan 23.00 - 02.00 och ändå alltid vakna innan nio?!jag var iallafall as trött hela dagen igår iallafall och gick och la mig tidigt.
I natt sov jag jätte oroligt, jag vaknade flera gånger och jag hade mardrömmar och sen gick jag upp innan nio.
I vanliga fall så är jag väldigt, väldigt sällan hungrig, jag är faktiskt oftast mätt meeen inte idag nej, nej idag har jag Har vart VRÅLhungrig hela dagen, hela tiden och det går inte över när jag äter :( Aja jag har ätit jätte mycket idag iallafall, magen är väldigt full men jag känner mig fortfarande hungrig men nu vet jag att det inte kommer att gå över oavsett hur mycket jag äter idag så jag är klar..
Det är väl antagligen bara magen som är i obalans för jag har även mått illa i två dagar. Kändes som att jag skulle spy rakt ut när jag var på ica (Y) Sweet. Jag är skadligt trött just nu så ja, jag vet inte! Lite smått tung i huvudet också. Have i nice day.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0