Blir att sova mysigt

i natt.
Var bara att kliva upp imorse 7.20, käkade frulle och duschade. Var hos Tobbe kvart över nio typ.
Städade till tolv?
Sen efter det drog vi till Tobbe och Erikas nya lägenhet. Jätte stor, ljus,fin och en härlig lägenhet verkligen :)
Hoppas att dom kommer trivas :) Det kommer dom nog, det verkar som att det är ett bra område också.
Dom har även Innegård där inte "vem som helst" kan springa omkring för man behöver kod/nyckel för att öppna grinden. ^^
Jag har haft en riktig äta äta äta dag haha :)
Frukost: Yoghurt, päronbitar och ett ägg
Middag: Wok på Red chili - Jag, mamma, Daniel, Linda, Tobbe och Daniel M drog dit och käkade. TACK TOBBE :D
(och för första gången i mitt liv har jag bett om en doggybag. Men halva woken var kvar och jag hade inte ens rört riset, var propp mätt och bestämde att jag kan äta det imorgon med :) )
Efter det drog vi hem till tobbe igen och drack kaffe och åt bullar - Jävlar vad bra jag är på att baka, vem kunde ana det :P
Sen hade Hemköp extrapris på lösgodis så det var ju bara att slå till ;) käkade lite och sen åt jag en STOR (trunnbröds bröd :P) varm macka nyss :)
Nej men dagen har faktiskt vart bra, Det var ganska skönt att kliva upp 1 ½ timme tidigare och hållt igång hela förmiddagen. Kom hem vid fem.
Nån dag i helgen får jag nog träffa sötnosen Lion också, hoppas det. Tiden går ju så fort hela tiden och han blir bara större och strörre.. SNART ETT ÅR GAMMAL LIKSOM?! hur fan gick det till ;P
Ajust ja, vad fan ska jag köpa till honom i födelsedagspresent? Hans första födelsedag ju :S
Jag får klura, jag vet inte vad jag ska köpa åt brorsan heller och han fyller om 16 dagar ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0