Elak jag känner mig ^^

Jag drog upp till affären i "morse" (det blev mycket senare än vad det skulle ha blivit för jag duschade och så innan)
Så det var inte direkt morgon längre :P Men jag skulle köpa Activia men skit Ica hade inte just den sorten jag ville ha så jag köpte hälsofil istället som också innehåller bra bakterier som ska vara bra för magen. Jag kan ju testa iallafall :)

Sen köpte jag saker till middagen också.. Bla VITLÖK som knappt får komma in i den här lägenheten för min mor, hon mår verkligen jätte illa av själva tanken på att det ens är nära henne.. Men jag respekterar alltid det och därför avstår jag oftast att köpa produkter som innehåller vitlök även fast jag älskar smaken, så idag har jag iallafall lagt champinjoner i en marinad gjord på curry,kanel,örtsalt och en VIIITLÖKsklyfta :)
Fan vad gott det ska bli hiih!
Nåväl det är fredag idag iallafall, vilket känns som en lördag.. Konsigt nog så tar jag alltid "helg" på torsdagar och avslutar den på lördagar :S Rent psyktiskt alltså. Jag är ju arbetslös och varje dag är en ledig dag :P
Det är dock inte så roligt som man kan tro och jag skulle gärna vilja kunna arbeta, det vore guldvärt ^^
Får försöka fokusera på att bli "frisk" men det känns nästan som att man har lagt det på hyllan lite och tar istället dagen som den kommer..
Men och andra sidan så tycker jag att jag klarar av det mycket bättre nu, tex att träffa min familj och det känns inte lika ångestfyllt att fira högrtider (Där det alltid är överdrivet mycket folk med) och andra saker heller.

Nästa helg är det väl "fullt upp" typ, Påskafton på Lördagen och Lion fyller 1år på Söndagen.. Förresten så skulle Fredrik ha blivit 23år på Långfredagen - 1989.04.06
Så det blir att åka ut till kyrkogården här i veckan som kommer, ska göra ordning ute hos Joakim också.

Nu blev det ännu ett inlägg som inte har en rödtråd, inget sammanhang, bara ord.. Men sån är jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0