Första

dagen sen i torsdags som jag inte överäter (Y) Det känns som att jag har sockeravtändning. haha nej men det skriker väl lite ikroppen och jag har fortfarande aaaas mycket godis kvar som ligger och lockar i skåpet. Värt!
Jag är väldigt lättretlig just nu :P

Jag har möte imorgon halv fyra med Lena. Har undvikt det så jävla länge så det är väl bara att gå dit antar jag..
Får väl se vad hon har att "erbjuda" ^^
Jag vet helt ärligt inte alls vad fan vi ska prata om, jag har inget specielt att säga iallafall.
Morsan ska få följa med iallafall, dels för att jag ska komma dit och sen är det väl för att jag ska vara "ärlig" mot Lena.
Jag tänker knappast vara den som "öppnar" mig och berättar något hon inte har frågat om..

och Tobias vill ha den där jävla banankakan (som smakar "friteradbanan")på lördag (han fyller år på fredagen men vi ska fira honom på lördag)
Grejen är ju den att jag inte hittar receptet, jag vet inte vart jag har skrivit ner det :/ Nu måste jag söka runt på nätet på "knäckig äppelkaka".. Jag minns ju typ hur man gör den men jag har inga mått och jag ändrade ju i receptet också.. Jag ratar iallafall alla recept med ägg, havre och hyvat smör. Det ska inte vara ägg, inte havre och det ska vara smält smör, så mycket minns jag :P
Får kika vidare nån annan dag, så ska jag bara baka den kakan och kokosrutor - ni vet sånadär skumrutor som är "doppade" i kokos och kakao. As drygt då man ska sitta med elvispen i 30-40 minuter och bara vispa och vispa ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0