gone

Idag har jag en jävla dålig dag. Känns som att jag har mens utan mens :S Jag har gråtit 1000gånger typ.
Livsglädjen är totalt borta och jag känner bara att jag verkligen inte har något att se fram emot över huvudtaget.
Jag har inga mål och det finns inga milstolpar i sikte. Inte ens påsken känns rolig, jag vill bara hoppa över den helt och hållet. Jag har fan inte ekonomi för att fira påsk och jag skulle mycket hellre bara skita i den helgen!
Lion fyller år den helgen och det kostar också en jävla slant, en slant som jag inte har :S Jag har fan aldrig råd att köpa något.. Varken till mig själv eller någon annan, räkningar, räkningar, räkningar!
Jag är trött och jag gnäller, hela tiden.. Ciggen är för svaga och dom hjälper fan inte alls. Jag borde sluta röka, där försvinner ca 700:- på fyra veckor..
Jag är både fysiskt och psykist trött. - Om jag träffade på mig själv ute så skulle jag slå sönder mig..
Fan att jag inte kan sova bort dagarna, bara några.. Bara ibland.. Men nej att sova på dagen är ju totalt omöjligt.
Och mina ångest/sömntabletter blir bara sämre och sämre, eller ja man får en tolerans och jag skulle egentligen behöva ta en större dos, jag ska ta 1-3 tabletter om dagen men jag tar ½ till 1 tablett för att jag känner att jag inte vill behöva ta mer än så.

Det jag egentligen vill är att känna att livet har en mening, nån liten iallafall men det gör jag inte. Kanske märks?
Jag orkar fan inte mer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0