imorgon

är en ny dag med nya möjligheter. Jag tänker se det som ett blankt papper, en ny start.
Min chans att börja om!
Jag tänker se det så. Jag behöver det, att inte gräva ner mig när det känns jobbigt och att inte ge upp bara för att man stöter på motgångar. Nu har jag gjort det ganska länge, jag tappar hoppet och jag ger efter.
Nu ska det vara slut på det och därför ser jag morgon dagen som ny chans!
Den här dagen ska inte förstöra mig! Den här dagen ska inte ens röra mig i ryggen. Den här dagen är idag och den är nästan över, Jag kan inte påverka det som redan har hänt. Gjort är gjort. Imorgon är en ny dag med nya tag!
Jag ska vara stark och jag SKA klara av det! Inga mera "Jag ska Försöka" nej, det här ska inte vara ett försök utan det ska helt enkelt bara vara det enda alternativet.
Nu ska jag kolla på "Efter bröllopet" - Den är verkligen såå bra :) Får se om det går dock, den vill fan inte starta :S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0