mat & bak

Mötet i måndags gick bra, jag var ärlig och så men ute lämnade såklart detajler.
Jag fick beröm vilket alltid är lika kul :) Jag har ju inte träffat henne på nästan ett år och hon tyckte även att det kändes som att jag hade mognat. :)
Hon ringe idag efter att ha pratat med min gamla läkare och helt plötsligt (efter ETT möte) Så har jag fått en ny stämpel och en ny diagnos.. Hm undra hur många jag är uppe i nu? :P
Förresten så sa jag att jag ville ha en ny utredning av en av diagnoserna jag har för att det stämde när jag var som "värst" ja men nu när allt är ute ur kroppen och hjärnan fungerar måttligt bra så är jag inte så där längre och jag tror inte att jag har haft en enda episod sen i sommras (vad jag vet iallafall, det vet man typ inte när man är mitt i en episod men jag brukar kunna tolka det efteråt..) men ja, hon sa bara att det kan utspela sig på olika sätt och att det jag är mitt i just nu också är "en av grejerna" som kan hända typ. Ja jag vet inte! Jag vill inte ha den stämpeln och jag vill faktiskt ha en ny utredning.

Nåväl hon ska iallafall skicka iväg en remiss till ett annat ställe.. Det skrämmer mig som fan och jag var nära på att börja gråta i telefonen. Jag visste inte vad jag skulle säga..

Men någonting bra är iallafall att jag pecis har gjort kokosmums som står i kylen och dom ska få stå där över natten innan jag skär upp den och fryser in den. Det ska ju med till Tobias på lördag och en knäckig banankaka står i ugnen som jag verkligen hoppas på att den blir lika bra som den förra även fast det inte är samma recept eller så.

Aja nu ringde klockan så jag måste ta ut den ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0