mysigt trött

Kunde inte sova i natt men va ändå riktigt pigg imorse :)
Polisen var här vid elva ungefär och ställde en massa frågor och efter det berättade dom varför han sitter häktad och varför dom ville prata med mig.. Jag vet inte vad jag ska tro, om jag tror att han är skyldig eller om någon har satt dit honom. Men ja jag måste endå säga att allt pekar på att han antagligen har gjort det.
Fruktansvärt. Oavsätt vem det är som har gjort det så är det hemskt!

Sen blev det sååå tråkigt väder så jag gick upp till ica och hyrde en film, tände lite ljus och bäddade ner mig i soffan.. Så mysigt. Filmen är slut och nu ligger jag här med datorn, fortfarande lika mysigt. Jag är härligt trött.
Nu ska jag kolla på Glamore..kanske hinner ta ett bloss innan och sen ska hag bädda ner mig i soffan igen :)
Har jag sagt att jag njuter av tröttheten och hur mysigt jag har det? hehe :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0