Natten var helt annat än mysig

Fy fan vad vidrig natt jag har haft. Jag vaknade upp 2.50 i natt genom att jag kräktes (bokstavligen vaknade upp av det), rakt ut på på tre kuddar, ett täcke, två filtar, lakanet.. så  jävla fräscht! Nej det var bara att fixa ordning i sängen, ta in hink på rummet och somna om för att vakna en timme senare av att jag mår jävligt illa. Kräktes igen men den här gången i hinket (tack som fan för det iallafall).

Nu sitter man här. Jag har duschat och ätit frukost. Tråkigt att jag är jätte uppsvullen, hård och "sur" i magen. Klarade inte av att dricka kaffet (även fast jag tom hällde i mjölk) :(
Den mår inte alls bra idag.. Blir att ta det lugnt idag!
XOXO haha ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0