Polisen

Fick ett samtal tidigare idag från polisen, inte Västerås polisen utan ifrån en annan stad,
Dom kommer på HEMbesök på onsdag"morgon" för att jag ska förhöras.
Jag fick inte direkt veta vad det handlar om utan bara vem det handlar om och dom kunde inte " säga vad det gällde på telefonen" men att jag skulle få veta dom nödvändigaste detaljerna på förhöret..
Så jahapp då ska man förhöras om en person man inte har träffat på fyra år?!
Och endast för att jag var den sista han har haft ett förhållande med eller ja som dom sa - ett seriöst förhållande med. Bara för att det varade i några år så kan jag knappast kalla det seriöst

Ska man bjuda på snutfika kanske? ;)

DUMT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0